ploigisi h3

bottom neo

  

Κλπους Πατρς τυποσι το σο, Χριστ μου,
Το
 Συμεν α χερες, α φρουσ σε.
Δ
ξατο δευτερίῃ Χριστν Συμεν παρ Νη.

 Ypapanti09sΤό γεγονός αὐτό ἐξιστορεῖ ὁ εὐαγγελιστής Λουκᾶς στό κεφάλαιο Β', στ. 22-35. Συνέβη σαράντα μέρες μετά τή γέννηση τοῦ Ἰησοῦ. Σύμφωνα μέ τό Μωσαϊκό νόμο, ἡ Παρθένος Μαρία, ἀφοῦ συμπλήρωσε τό χρόνο καθαρισμοῦ ἀπό τόν τοκετό, πῆγε στό Ναό τῆς Ἱερουσαλήμ μαζί μέ τόν Ἰωσήφ, γιά νά ἐκτελεσθεῖ ἡ τυπική ἀφιέρωση τοῦ βρέφους στό Θεό κατά τό «πᾶν ἄρσεν διανοῖγον μήτραν ἅγιον τῷ Κυρίω κληθήσεται» καί γιά νά προσφέρουν θυσία, πού ἀποτελοῦνταν ἀπό ἕνα ζευγάρι τρυγόνια ἤ δύο μικρά περιστέρια. Κατά τή μετάβαση αὐτή, δέχθηκε τόν Ἰησοῦ στήν ἀγκαλιά τοῦ ὁ ὑπερήλικας Συμεών. Αὐτό τό γεγονός ἀποτελεῖ ἄλλη μία ἀπόδειξη ὅτι ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός δέν ἦλθε νά καταργήσει τόν Μωσαϊκό νόμο, ὅπως ἰσχυρίζονταν οἱ ὑποκριτές Φαρισαῖοι καί Γραμματεῖς, ἀλλά νά τόν συμπληρώσει, νά τόν τελειοποιήσει.

πολυτκιον
χος α’.
Χα
ρε Κεχαριτωμένη Θεοτόκε Παρθένε, κ σο γρ νέτειλεν λιος τς δικαιοσύνης, Χριστς  Θες μν, φωτίζων τος ν σκότει. Εφραίνου κα σ Πρεσβτα δίκαιε, δεξάμενος ν γκάλαις τν λευθερωτν τν ψυχν μν, χαριζόμενον μν κα τν νάστασιν.

Κοντκιον
χος α’.
 μήτραν παρθενικν γιάσας τ τόκ σου, κα χερας το Συμεν ελογήσας ς πρεπε, προφθάσας κα νν σωσας μς Χριστ Θεός. λλ' ερήνευσον ν πολέμοις τ πολίτευμα, κα κραταίωσον Βασιλες ος γάπησας,  μόνος φιλάνθρωπος.

 Οκος
Τ
 Θεοτκ προσδρμωμεν, ο βουλμενοι κατιδεν τν Υἱὸν ατς, πρς Συμεν παγμενον, ν περ ορανθεν οσματοι βλποντες, ξεπλττοντο λγοντες· θαυμαστ θεωρομεν νυν κα παρδοξα, κατληπτα, φραστα,  τν δμ δημιουργσας βαστζεται ς βρφος, χρητος χωρεται ν γκλαις το Πρεσβτου, π τν κλπων περιγρπτως πρχων το Πατρς ατοκν περιγρφεται σαρκ, ο Θετητι,  μνος φιλνθρωπος.

Μεγαλυνριον
Σήμερον 
 Πάναγνος Μαριάμ, τ Να προσάγει, σπερ βρέφος τν Ποιητήν, ν ν τας γκάλαις,  Πρέσβυς δεδεγμένος, Θεν ατν κηρύττει, κν σάρκα εληφε.

footer
  • Τρίτη
    23 Ιουλίου

    Φωκά και Απολλωνίου ιερομαρτύρων, Ιεζεκιήλ του προφήτου


Δημιουργία ιστοτόπου ΑΔΑΜ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ